از نظر اعداد، محبوبیت تردز در حال فروپاشی است
تردز یک ماه پس از راهاندازی، در تلاش است تا تعداد کاربرانی را که در روزهای اولیه از مرز صد میلیون نفر عبور کردهاند حفظ کند، اما ارقام جدید نشاندهنده کاهش شدید محبوبیت این پلتفرم است.
به گزارش خبرگزاری آمریکایی CNN، شرکتهای Similarweb و Sensor Tower که به تحقیقات بازار میپردازند، چالشهای پیش روی شرکت متا که در تلاش برای بهرهبرداری از فرصتهای پس از هرج و مرج اخیر X (توئیتر سابق) پدید آمده را برجسته کردند.
این شرکت میگوید که درصد کاربران فعال روزانه از زمان راهاندازی تا ۳۱ جولای ۸۲ درصد کاهش یافته است.
این اپلیکیشن پس از تجربه ۴۴ میلیون کاربر روزانه، در حال حاضر تنها توسط ۸ میلیون کاربر روزانه استفاده میشود و این پایینترین سطح اپلیکیشن از زمان راهاندازی آن است.
کاربران تردز نسبت به روزهای اول زمان کمتری را صرف مرور و استفاده از این نرمافزار میکنند. به عنوان مثال، در روز اول راهاندازی، کاربران روزانه ۱۴ بار به مرور Threads میپرداختند و به طور متوسط ۱۹ دقیقه بر روی آن وقت میگذاشتند اما در پایان ماه، این تعداد به طور چشمگیری کاهش یافت.
گفته میشود که کاربران در اول آگوست به طور متوسط ۲.۹ دقیقه در روز در این اپلیکیشن وقت میگذارند.
طبق آمار شرکت similarweb نیز تردز در تاریخ ۷ جولای با ۴۹ میلیون کاربر روزانه به اوج خود رسید اما این آمار تا ۲۹ جولای، به ۱۱ میلیون کاهش یافت.